piątek, 17 maja 2013

DAY_166 - MATURA [DAY_6]

23:20 [ noc 16.V.2013]

No i to już dziś. Znaczy za chwilę, dzień ostatniego egzaminu. Jako ostatnie wyzwanie przyjdzie mi się zmierzyć z Biologią. Trochę się boję i nawet w tej chwili mam otwartą książkę, notatki i się uczę. Będzie ciężko + jeszcze parę życiowych spraw mnie przytłacza, ale będzie dobrze i maturę też mam nadzieję dobrze napiszę. Dobra piszę krótko, nie rozwlekam się i wracam do powtarzania.

11:45 [ przedpołudnie]

No i koniec. Ostatnia matura napisana. Przyznam że nie było źle, ale cały czas się bałam. Ale na wszystko jest jedna rada czyli SPLKG, 7,12,6,6,5 oraz HOSAP. Ciekawe czy jesteście w stanie to rozszyfrować. A tak ogólnie to oficjalny koniec moich zmagań z maturami. Teraz tylko 28.VI wyniki, 1.VI rejestracja na SGGW a potem październik i mam nadzieje początek studiów, a jak nie to prace trzeba będzie znaleźć :P

1 komentarz:

  1. Jaki kierunek studiów?
    +daj znać jutro o wynikach :3 mam nadzieje, że poszło Ci dobrze!

    OdpowiedzUsuń