wtorek, 7 maja 2013

DAY_161 - MATURA [DAY_1]

1:02 [noc]

Idealny podkład muzyczny na poranek 7.V.2013. Czas moi państwo napisać maturę z Polskiego, naszego ojczystego języka. Jak to na pójdzie, zagadką to pozostanie do środy bądź nawet 28.VI.2013. Teraz idę spać, reszta relacji nastąpi z czasem i chronologią wydarzeń.

14:36 [dzień] [po pisaniu]

No powiem że było ciekawie, ale żeby KUR** Przedwiośnie Żeromskiego ?!?! Jak zobaczyłam to myślałam że padnę. Na szczęście buła Gloria Victis Orzeszkowej i Mazowsze Baczyńskiego. Dlatego dało się napisać. A Czytanie ze zrozumieniem? Pierwsza moja myśl jak je zobaczyłam to czy przez przypadek nie dostałam arkusza z rozszerzonej fizyki. Ale po chwili wiedziałam, że nie. Kwarki okey; wszechświat okey; embriony ludzko-zwierzęce okey; nanotechnologia okey; cyberprzestrzeń, cybernetyk i specjalista ds. cybernetyki okey. Dało się napisać, zdać to zdam, ale na ile procent to już inna sprawa. Jutro matma, więc bójcie się Boga XD [dobra żartowałam, będzie dobrze :3 ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz