poniedziałek, 13 maja 2013

DAY_164 - MATURA [DAY_4]

17:28 [ popołudnie 12.V.2013]

W sumie to troszkę się obawiam, że się zatnę i stracę wątek. No ale nie może być źle. Ustny polega na tym, że od 6-15 min prezentujesz swój temat a potem odpowiadasz na pytania szanowanej komisji. Jestem jako pierwsza o 8:00 jutro, mam prezentację multimedialna, temat to:  "Problemy filmowej adaptacji. Na wybranym przykładzie porównaj film z jego literackim pierwowzorem." Robię to na podstawie powieści Winstona Grooma , "Forrest Gump". Dobra może jeszcze wieczorem coś walnę, na razie bye-bye :P


23:13 [ noc]

No dobra już się coraz bardziej boję. Prezentowałam to już kilka razy ale nadal nie jest doskonale. Oby komisja była łaskawa. Nagrywam teraz na różne nośniki prezentację, wysyłam ja sobie e-mailem, żeby na wszelki wypadek mieć inne źródła, bo coś może nie wypalić. Stres mnie zżera prawie jak przed matmą, albo i nawet większy. Dzięki bogu juto o 8:30 będę po wszystkim. Jak dotrę do domu to zapewne dokończę ten wpis.


6:32 [Poranek]

Jestem nakręcona i teraz to już mam mega stres. Boże Boże Bożeeeeee. Ale będzie dobrze na pewno polskiego ciężko jest nie zdać podobno.

11:47 [ południe]

No i po egzaminie. Zaliczyłam. Miałam 10/20 pkt czyli 50 %. Mogłam lepiej, ale zżarł mnie stres i nie mówiłam całych 15 minut. Używałam też zbyt kolokwialnego języka. Ale zaliczyła jest ok. Ciekawe jak innym poszło, chyba nikogo nie uwala, przynajmniej tak myślę. Jutro Angielski więc będzie łatwiej ale i tak będe się stresować i to nie będzie takie proste. C:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz