czwartek, 2 maja 2013

DAY_158

Miałam krótką przerwę od pisania i oczywiście od ostatniego wpisu się sporo zmieniło. Między innymi ukończyłam szkołę, zmieniłam zdanie o kilku osobach, parę rzeczy się zadziało. Wiecie, tak jak to w życiu bywa. Napisałam tez nowy wiersz na zakończenie LO, napisałam prawie całe opowiadanie, stoję teraz na finale i jakoś nie mogę się zebrać do pisania [może po Maturze to zrobię]. A właśnie matura za chwilę, uczę się i uczę , ale mam wrażenie że nic nie wiem. To smutne. Tak jak ta fretka co biegała dzisiaj po parkingu. Smutne. Przerzuciłam się ostatnio też na sok pomidorowy i powoli odzwyczajam się od palenia zwykłych papierosów na rzecz tego E-szluga, chociaż ciężko tak tylko z E, więc mam i trochę normalnych, chociaż miałam nie mieć :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz