sobota, 28 lipca 2012

DAY_91

Jak widzicie wprowadziłam kolejne zmiany na bloogu, mam nadzieję że się wam podobają XD Nie wiem czy zauważyliście, ale u dołu po ostatnim wpisie również wstawiłam grafikę. C: Trochę pozmieniałam i chyba jeszcze coś zmienię, bo chciałabym odświeżyć look blooga. Co mogę jeszcze powiedzieć, niedługo wracam na półtora dnia XD Nie ze wszystkimi się pewnie zobaczę chociaż bym chciała. Ale potem to już luz wrócę do wawy na resztę wakacji. Olimpiada muszę wam powiedzieć już się zaczęła, bo znając życie nie macie tv ani internetu XD No i moje opowiadanie na konkurs, praca wre i jak do tej pory mój napisany fragment przeczytała jedna osoba. Cieszę się że Ci się podobała Aniu C: No i ten nasz USA plan. Mam wielką nadzieję, że wypali bo to może być przygoda życia. I tym pięknym akcentem kończę XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz