poniedziałek, 9 lipca 2012

DAY_77

Przepraszam że tak dawno nie pisałam, ale sporo się działo i również przez karę od rodziców (o 23 mam być w łóżku), nie mogę swobodnie pisać. Zatem więc nie wiem czy wiecie ale o ostatnich dniach czerwca Paulina miała imprezę 18, na której oczywiście byłam C:. Ale teraz wam o niej nie opowiem, kiedyś przyjdzie na to czas. Nie wszyscy będą wiedzieli o co chodzi ale wróżba z napisami chyba się sprawdziła. Nadal robie matmę i chyba idzie mi to coraz lepiej. No i ba, mam wreszcie Industriala do Żuka, razem z Horhe robiłyśmy sobie tyle, że ona kolczyk w brwi (Śliczny) XD. Btw Horhe założyła stronę na FB Feniksy, wixy i nie ma kurwa rymu, zapraszam do lajkowania (jestem tam adminem). Od 100 like it miał być udostępniony vblog, ale zrobiłyśmy od 50 , a teraz mamy 79 XD Mam juz też moją uroczą papierośnicę z L z DN. Ostatnio również Horhe zaraziła mnie G'n'R. a ja sama jeszcze powróciłam do Afro kolektywu i Końca świata. Co do G'n'R, to przez to wróciłam do Def leppard, The Cure, Judas Priest, The Doors, The Beatels i Iron Maiden ( nie rozumiem dlaczego ludzie ich nie lubią. W senesie I.M.).  Dobra co mogę wam jeszcze powiedzieć, od nast niedzieli będę miałą więcej wolności bo wyjeżdżam. Będe wtedy może częściej pisać, a najgorsze jest że będę za wszystkim tęsknić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz