niedziela, 15 lipca 2012

DAY_81

Eh jeszcze tylko kilka godzin do podróży i się trochę denerwuję. Mam nadzieję że wszystko wzięłam. Jeszcze ładują się najpotrzebniejsze rzeczy i lapa rano zapakuje. Hmm ale mam stresa, nie wiem czemu. Z jednej strony też chcę się już wyrwać z domu, ale wiem że jak wsiądę do samochodu to od razu zapragnę wracać. Taka już jestem. Ostatnio odnowiłam starą znajomość, ciekawe jak to wyjdzie. Oczywiście będę pisała opy nad morzem więc na OND pewnie pojawią się jakieś nowe texty. Napisze też kilka wierszy. Będzie spoko. No i matme będę musiała robić, chociaż kompletnie mi się nie chce. A i wspomnę też delikatnie że mam faze na SIXX A.M.  TO jest po prostu mega zespół. I oczywiście DJ Ashba <3  A i mam ta nową fryzurę XD zapomniałam dodać XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz