poniedziałek, 9 lipca 2012

DAY_78

Eh co mogę napisać o dzisiaj? Spotkałam się znów z moimi zajebistymi znajomymi. Kurcze szkoda że nie mogę częściej i na dłużej wychodzić i modlę się żeby ten plenerek w piątek wypalił. Jutro mam też nadzieję że facet od korków mnie pochwali a wtedy już prosta droga do piątku XD Eh korki na 11 rano. szatan. Ale potem pewnie koło 15 dłuższy spacerek z Lilsonem i znajomymi. Błagam Horhe miej czas!!! Industrial coraz mniej mnie boli więc gitaśnie. No i mam już swoją papierośnicę z L z DN. hehehehe <3 Tylko na boga czemu 100 się tam nie mieszczą? dzisiaj może też uda mi sie dłużej na kompie posiedzieć, bo moja mama jeszcze nie wróciła, a tata śpi. Ale jestem też dumna sama z siebie bo obejrzałam wreszcie ten fil do końca (Pozwól mi wejść (2008) ). Polecam, szwedzkie kino jest niesamowite. Dzisiaj już burzy raczej nie będzie więc szkoda, ale co tam. Mam nadzieję ze jeszcze jutro napisze. Ale zapewne od niedzieli będę pisać bardziej regularnie C:

1 komentarz:

  1. Fajne zdj wstawiłaś. Zobaczymy co z moją siostrą ~~Horhe

    OdpowiedzUsuń