wtorek, 30 lipca 2013

DAY_201

No, już jestem kilka dni w Wawce. Jest dobrze. Musze podjąć też parę decyzji od których będzie dużo rzeczy zależało. Ale mogę to zrobić równie dobrze pod koniec tygodnia, chociaż liczy się tu czas. Muszę wam powiedzieć, że przedwczoraj przez przypadek trafiłam w TV na serial Glee i się cholernie wciągnęłam. Ciekawy pomysł na serial przyznam. Są oczywiście postacie, których nie mogę znieść, ale jest sporo które bardzo lubię. Potem znalazłam go w necie i oglądam [jbc. jestem teraz w 1 sezonie 13 odcinku.]. Dobra musze iść się szykować na dzisiejszy wieczór. Incluso puedo decir que el español es una lengua interesante y me gusta el tiempo para escribir algo en otro idioma. + Zgadnijcie co to za język C:

1 komentarz:

  1. me gusta
    Nie trudno "zgadnąć", jaki to język, sądzę, że każdy to wie :P
    Have fun wieczorem

    OdpowiedzUsuń