niedziela, 7 lipca 2013

DAY_188

Radość życia. Dostałam się na SGGW na Bezpieczeństwo żywności. Można powiedzieć, że w sumie jestem już studentką C: No to jest informacja dnia. + Jestem mile zaskoczona, że pod ostatnim postem tyle komentarzy się pojawiło. To jest El rekord. Ciesze się ze muzyka się podoba no i, tak można ją zatrzymać. To jest dobre, bo ja sama często na bloogach czy stronkach wyłączam, a tu chciałam urozmaicenie dać C: Btw, nada jestem ciekawa kto komentuje. Może dacie mi jakieś wskazówki? :P "Duchopies" to mnie rozwaliło C: Btw wiesz skąd to się wzięło? + to będzie chyba jedyna noc kiedy nie będę opowiadanka przepisywać C: [2:02].



2 komentarze:

  1. No ładnie. Czyli łączy nas uczelnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm grono się zawęża. Mam 2-4 pomysłów kim możesz być :P

      Usuń