sobota, 20 lipca 2013

DAY_198

No no, zbliżamy się do 200 notki. Może z tej okazji zrobię coś ekstra? Macie jakieś pomysły? Chętnie wysłucham i cuś wybiorę. Nie wiem czy zauważyliście, ale z boku w panelu pojawiła się nowa Ankieta, zapraszam do niej. Dobra, koniec spraw organizacyjnych, teraz czas na to co się dziś działo, a chyba trochę się działo. Między innymi wreszcie padał deszcz <3 I miałam też wycieczkę do Juraty. Wieczorna sesja telefoniczna była tez dziś krótsza, bo nie miałam zasięguuuu! Tak, gnębią mnie tu media. Brak net, brak zasięgu, co się dzieje z tym światem? No ale mniejsza z tym na para-para znów mam 3 pierwsze msc. w rankingu, na dowód załączam wam zdjątko C: 

2 komentarze:

  1. jak można zestawić takie zespoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż...... a co niby innego miałam zestawić? Bo nadal mogę ankietę poprawiać i np dodać więcej opcji. C:

      Usuń