czwartek, 1 listopada 2012

DAY_111

Wpis 111, ciekawe. Jeszcze się nawet nie skończył 1.XI.2012 a ja już pisze wpis. Tym razem chciałabym żeby miał charakter filozoficzny. No bo są różni ludzie na ziemi. Jedni się zmieniają inni nie. Ale zawsze coś będzie oddziaływało między tymi ludźmi na plus bądź na minus. Ja określam się raczej jako plusową , ale czasem neutralną. Mam różne podejście do różnych ludzi. szanuje zdanie innych tyle że tak nie można ciągnąć w nieskończoność. Moje życie jest dziwne i ostatni jest w nim dużo zwrotów. Dzieje się masa.Nie wiem nawet od czego zacząć, a nie wiem też i po co skoro z ludźmi którzy powinni o tym wiedzieć widuję się dosyć często. Mogę powiedzieć jeszcze, że uzależniłam się lekko od Horoskopów. Jak nie przeczytam jednego dziennie to aż źle się czuję. Dobra już nie wiem co mam pisać w tym wywodzie. Napisze to może innym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz