piątek, 25 maja 2012

DAY_68


Zastanawiałam się czy nie zrobić na bloogu, oddzielnej serii postów takiej od rozkmin i wywodów na temat różnych rzeczy. No bo w sumie w niektórych sprawach mam sporo do powiedzenia i nie mam gdzie tego przelać. Ale nie o tym w sumie miałam pisać. Napisać chciałam wam o tym że prawdopodobnie zdam C: hahaha wiem, nie ma sie czym tu chwalić, no ale mam jedno zagrożenie z matmy ( boje się że skończę z poprawką). Z chemii, fizyki i niemieckiego moje drogie nauczycielki mi wystawiły pozytywne stopnie, ale to nie znaczy że już mogę balować, muszę najbliższe prace
napisać pozytywnie, a to nie będzie łatwe. + Dzięki Bogu już piątek, a myślałam, że do niego nie dożyje, ale przecież nie mogłabym zrobić tego Ciel <3 Dobra spadam się uczyć i mam ty dla was Avengers-ów z wąsami C: Kurcze nie mogę ładnie ustawić tych gifów :c ale dobra mam nadzieję że wam się podobają . Liczę na ładne komentarze. A i jeszcze info dla tych co lubią czytać moje opowiadania, zamierzam wznowić ich pisanie, więc szykujcie, że w najbliższym czasie na O.N.D. Może się pojawić nowe opowiadanką lub jego fragment <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz