środa, 2 maja 2012

DAY_55

No i pojechali. Trochę się boję, bo jednak ich Kocham. Każdy kocha swoich rodziców, nie ważne jacy są. A ja ja będę czekać. W piątek na 90% będę na tym ognisku XD Więc się cieszę, ale co prawda to prawda muszę się kiedyś trochę pouczyć, może zacznę dzisiaj wieczorem jak przyjadę do babci? Co o tym myślicie? + Zaczęłam czytać ta całą "Zbrodnię i Karę", i muszę przyznać że po powrocie do tej książki stała się ona nawet ciekawsza. Co jeszcze, wczoraj było pierwsze palenie shishy z starymi, było śmieszne bo moja matka powiedziała że wyglądam jak morfinista z "Nad Niemnem" C: No to na razie tyle jak będzie coś jeszcze to możecie być pewni że napiszę <3  A co jeszcze powinnam wam napisać, mój stary założył FB i go dzisiaj z tego podszkalałam  XD Więc będzie śmiesznie bo mnie ma jaką jedyną znajomą na razie C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz