piątek, 4 maja 2012

DAY_57 - OGNICHO.


No więc ognich, nie ma jeszcze z niego zdj ale jak będę to wrzucę <3 Ogólnie było mega zajebiśćie, strasznie się cieszę że byłam no i spotkałam wszystkich (wreszcie na legalu) XD Oprócz deszczu, który w sumie był spoko, było cfoiuhwriufvnwsc'ax'rufvc Ohhh~~~~~~~~~~ Tak się cieszę, mam nadzieję że jutro też będzie dobrze. A teraz ten obrazek co jest tu na górze pierwszy dedykuję mojej ukochanej córeczce Ani <3 <3 <3 awwww~~~~~~~~~~ i poznałaś dzisiaj człowieka od magicznych kolan XD a to drugie jest z Filmu WCK, który wczoraj oglądałam, uwielbiam go Kazik <333333 no i wreszcie z Kasią się na dłużej zobaczyłam (numerek w krzakach XD <3) co jeszcze hmmmm. no życie toczy się dalej a ja do was jeszcze kiedyś napiszę <3 a no i mam bluzę Adamosława huee hueee XD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz