niedziela, 25 marca 2012

DAY_41 - Łona i inni/e

Czas na moje kolejne wypociny hyy hyy. Zacznę od piątkowego koncertu Łony <3  Byłam tam z moimi ukochanymi laskami Grey i Anią . Koncert odbywał się na w Hydrozagadce, na Pradze. Nie wiem czego ludzie się tam boją. Ja na chillu zupełnie tam szłam. Ale mniejsza z tym, bo koncert był zajebisty. Łona po tym wszystkim dla mnie nadal wygląda jak mały chłopiec. W sumie dzięki niemu polubiłam ten rodzaj muzyki, rap to jest nie? Bo ja się na tym w sumie nie znam. Potem powrót i szukanie Ząbkowskiej i poznawanie ludzi z Pragi XD Śmiesznie było.
Cóż jeszcze mogę wam zaserwować w dzisiejszej notce? Na więc, widziałam się dzisiaj z Kazem <3 Miałyśmy ustalać muzykę na naszą 18, ale cóż spotkałyśmy Chibika z którym nie widziałyśmy się masę czasu i sobie "chwilę" gadaliśmy (2h). No i zrobiłyśmy połowę pracy XD reszta chyba w czw będzie, po farbowaniu mojej grzywy. O dniu wiosny w sumie nie chce mi się już pisać, ale było zajebiście.
Co do innych rzeczy które chciałam tu poruszyć, co myślcie o sporze Czubaszek - Cejrowski? Ja osobiście całkowicie zgadzam się z Czubaszek. Nie będe teraz tego rozwijać, ale poczytajcie sobie o tym. + Zupełnie inny temat, pytacie mnie ciągle co bym chciała dostać a więc: Sziszę ofc, ale to już chyba ktoś załatwia XD   Wiem kto ale wam nie powiem. Chciałabym jeszcze koszulkę Janusz Chrystusa, ale moi starzy zabronią mi ją pewnie nosić, zawsze chciałam też prawdziwą fajkę (ofc z tytoniem do fajek). A na resztę nie mam pomysłów, zresztą znacie mnie i chyba będziecie wiedzieli co mnie ucieszy, nie? I jak na dziś to chyba wszystko, więc do następnego XD


PS. Tak jak napisałam w komentarzu na FB, to dopisze jeszcze tutaj, żę zawsze chciałam pancerz na paleca taki na cały znaczy ----->   LINK1   LINK2  I chodzi żeby był taki wyjebany w kosmos XD C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz