piątek, 16 marca 2012

DAY_36 - Życie pisane piaskiem XD

Dawno nic nie wrzucałam nie?
a działo się w sumie sporo i kiedy już miałam napisać coś odkładałam to
na później i potem zapominałam. Ehhh....
Oto nowy wiersz powstały dziś około 13 na lekcji polskiego:

"W każdej wolnej chwili,
słucham muzycznych motyli.
Bo dla mnie są one natchnieniem,
lekkim wiosennym mgnieniem."


nie ma to jak lekcja o uzależnieniach.
Co do motyla to nie wszyscy zrozumieją.
Ale to moja tajemnica o co chodzi.
Za XXX lat jak ludzie będą interpretować te wiersz,
to nikt pewnie nie trafi w to co autor naprawdę miał na myśli. Do do reszty mojego życia, hmmm ostatnio byłam na koncercie Fisza i Emade <3 w Klubie muzycznym stodoła. Koncert uważam za bardzo udany. Tylko szkoda że krótko było i że nie było kilku piosenek które uwielbiam takich jak : Czerwona sukienka czy Muzyka jest językiem wszechświata. Moje wrażenia po pierwszym zobaczeniu ich na żywo to :
1. Emade jest <3 <3 <3
2. Fisz to człowiek skaczący na szczudłach i też oh! <3
3. Ich Basista też wywarł na mnie wlk. warzenie, gdyż ponieważ ja uwielbiam bas a on grał niesamowicie <3 <3 (to Piotr Gajewski ) Co jeszcze mogę wam powiedzieć? 23.III.2012 w Hydro-zagadce wystąpi ŁONA, wstęp jedyne 30 zł. Tam będzie można mnie znaleźć XD A  jutro 18 mojej córeczki <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz