niedziela, 18 marca 2012

DAY_37 - Córka / Osiemnastka Ani

Czas na notkę życia, o naszym niecnym melanżu osiemnastkowym, naszej ukochanej Ani . <3 <3 <3
No więc zaczęło się kulturalnie od browareczków i szlugensów. (Ci co wiedzą to 1,5 piwa wszystko im tłumaczy) (9 browarów zresztą też). Ogólnie bardzo mi się podobało, i bitwa na jedzenie i majonez i bardzo wczesno poranne rozmowy, poranne rozmowy, Pociąg w jedną i drugą stronę i wszystkie memy które powstały. No Bo każdy facet jest lesbijką, a każda kobieta pedałem. Co tam jeszcze się działo, a raczej co nie XD Było bardzo Fajnie i mam nadzieję że mojej małej córeczce podobał się prezent od nas XD
Ogólnie Kocham wszystkich co tam byli i mam nadzieję że moje i Kazu <3 18 będzie równie epickie. Więcej napiszę kiedy indziej, bo niestety fizyka, matma, religia i inne duperele które mam w tym tyg mnie ....... <3 A obrazek to on zresztą wszyscy wiedzą XD <3 <3 <3
Jeszcze raz KOCHAM WAS WSZYSTKICH <3 <3 <3
Bo było Grubo nie? XD

PS. Adamie specjalnie dla Ciebie raport z ostatniej chwili.
trzech młodocianych mężczyzn wybrało się do sklepu monopolowego 2 bądź 3 razu. Byli ubrani dziwacznie, jeden miał fartuch i zapomnieli kupić mleka <3

1 komentarz:

  1. ahhhhh.... właśnie słyszałam... a kiedy Ty masz?
    ~ta co jej tam nie było~ ;p

    OdpowiedzUsuń