wtorek, 6 marca 2012

DAY_35 - Projekty

Sprawy mają się pomyślnie, nic nie można powiedzieć złego o czasach nastałych. Oprócz paru niesnasek w szkole jest okey. Podoba mi się nastały stan rzeczy, jedyny minus jest taki że się trochę uzależniłam od Band Master . Cóż więcej. Projekt Japonia się kłania. Jeśli chcecie wziąć w nim udział, zapraszam do pisania na e-maila. Jest to jedna z atrakcja w mojej szkole z okazji dnia Wiosny. Będzie sushi, mała Japonka (Grey <3) i wiele (mam nadzieję) innych rzeczy. W sali będzie też projekt Polska, również organizowany prze moją klasę[główną atrakcją będzie koń koleżanki z klasy] . Jeśli macie jakieś pomysły koniecznie piszcie! Cóż jeszcze, to chyba na razie wszystko. Jako wizualne umilenie wklejam wam zdjęcie Zombie Boya, na którego mam teraz Fazę XD




PS. Jak nie możecie znaleźć e-maila to: redlabell@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz