środa, 21 marca 2012

DAY_39 - Bleee~~~~ + Reszta życia

Boże jutro ten dzień. Projekt, i to całe chore sushi. Już mnie wszystko boli, z tego powodu odwołałam nawet korki. Wydaje  mi się też że za często i zbyt łatwo zmieniam zdanie. Czy to prawda? Hmmmm....... Dzień dzisiejszy beznadziejny, bo mimo iż fizyka prosta to ja na 100% zawaliłam wszystko oprócz ostatniego zadania. (dziękuję za pomoc Kasiu <3) Co do projektu to 3/4 nie wypaliło. Wiem smut. Ale 23.III. wszystko co się złego działo w tygodniu zmieni się na lepsze bo Łona gra. C: What else? Mało się w sumie dzieje w moim życiu, nic ciekawego [hyyy hyyy nieprawda(mnie się po prostu aż tyle nie chce pisać i aż tyle nie mam czasu)] XD Jeśli dobrze pójdzie będę miała nowy kolczyk <3  Miałam napisać poemat bądź rozprawkę na temat splecionych dłoni i relacji między ludzkich, ale mi się odechciało i uciekła mi myśli, może jeszcze to napisze jak wróci temat do obiegu. I Pozdrawiam jednego takiego Piercing-owca co miał talent i trafił w niewidoczną żyłę robiąc fontannę krwi (Uwielbiam Cię stary XD). Pytacie mnie co chcę dostać na prezent wszyscy, a ja w sumie nie wiem. Nie mam zielonego pojęcia. Znaczy o shishy mówiłam chyba, nie wiem czy ktoś kupuje. Więc się dogadajcie. A zdjątko przedstawia uroczego zajączka. + Nie szukajcie tu podtekstu Yaoi, bo nie dlatego to wrzucam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz