poniedziałek, 20 stycznia 2014

DAY_239

Zarówno ja w zeszłym roku biorę udział w konkursie na blooga roku. Może tym razem pójdzie mi lepiej :P Zastanawiam się tylko czy dobrze się zarejestrowałam, bo nadal nie przyszło potwierdzenie wzięcia udziału. Mimo iż spełniłam warunki. [po lewej stronie w panelu jest link i wszystko cacy]. Ale ja nie o tym, wspomnę tylko że znalazłam [złowiłam] klucze :3 Z ciekawszych rzeczy to nadal cisnę South Park, tylko powoli zaczyna mnie on nudzić, no bo ile można. przymierzam się też żeby w najbliższym czasie obejrzeć Django. Nawet mam na DVD, ale jakoś nie mam chwili przysiąść do niego. Z reszty rzeczy to jutro ma jazdy, we wtorek będę miała jazdy, a potem zajęcia. Zakuwanie. OWI, Socjo i Botanika. Będzie ciekawie.... A dla Magdy z specjalną dedykacją Piosenka: NDK - Budzisz się rano. :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz