piątek, 1 listopada 2013

DAY_218

Wczoraj było genialnie. Bardzo mi się podobało. Ale dziś? Dziś jest jak na razie katastrofa. Wszystko mnie boli, nie dobrze mi itd. I to nie jest Kac. Psychicznie też za dobrze nie jest, ale o tym nie będę się rozpisywać. Powiem tylko, że wydrukowałam i skończyłam pierwszą z trzech części nowego opowiadania pt: " Bracia". Możliwe, że opublikuję je w tym miesiącu. Zamierzam też dokończyć świąteczne opowiadanie na ten rok( tzn. Miało być na poprzednie święta ale się nie wyrobiłam). No i może skończę wreszcie przepisywać pozostałe opowiadania. Na razie tyle. Aaaaa nie jednak nie. Ostatnio zauważyłam aktywność jednej osoby (komentarze). Jestem strasznie ciekawa kim jesteś? Zdradzisz mi tą informację? :3 BTW: ten tatuaż jest śliczny.

2 komentarze:

  1. Jak boli, a to nie kac, to faktycznie nie za dobrze.
    Widzisz, widzisz, znów "nie będę się rozpisywać" - człowiek tajemnica. A może właśnie chcemy wiedzieć? :(
    Opowiadanie przeczytam, nawet chętniej niż wiersze, więc ucieszę się, jeśli gdzieś je wrzucisz i dasz znać ^^
    Moja tożsamość niechaj (póki co) pozostanie tajemnicą,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale daj mi chociaż jakąś wskazówkę? Może płeć?

      Usuń