środa, 13 listopada 2013

DAY_221


No więc złapało mnie dziś natchnienie. I postawię sobie pytanie na które postaram się odpowiedzieć. Dlaczego właściwie prowadzę blooga? [ Dzieki za inspirację Adam :3]. Otóż początkowo miał to być kolejny bloog z moją twórczością. Miałam tu wstawiać wiersze które napisałam i krótki komentarz do nich. Z czasem bloog ewoluował do formy pamiętniko-podobnej, ale nie jest to stricte pamiętnik. Bo mój pamiętnik jest w moim pokoju i skrywa wiele tajemnic. To też nie jest miejsce kontaktu, znaczy jest, ale w nie wielkim stopniu. Bo jak wcześniej pisałam, nie wszystko mogę tu napisać, bo każdy może tu wejść i każdy wie kto to pisze. No i mogę jeszcze dodać, że zaczęłam słuchać EXO, nie wiem dlaczego, ale nie są tacy źli. Dobra spadam, bo kolos sam się nie zaliczy C:

1 komentarz:

  1. Haha, kpop, no cóż, każdego chyba dopadnie. Ja lubię czasem posłuchać, bo to takie radosne i "żywe", ale na dłuższą metę jest trochę męczące, preferuję inny rodzaj muzyki. Ale wszystkeigo trzeba próbować i nie ograniczać się, ajk to niektórzy sztucznie robią (po co?)
    Powodzenia w kolosach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń