wtorek, 24 kwietnia 2012

DAY_51 - 5

Minęły już ponad 5 dni od kiedy skończyłam 18 i w sumie za dużo się nie zmieniło, tylko się jakby inaczej czuje. Sądzę że to normalne. w sumie 6, ale po co dokładnie liczyć. Dawno nie pisałam, bo co taki pijus jak ja będzie pisał. C: Shisha piękna, zresztą już wszyscy o niej wiecie. A co do majówki jak mówiłam na 90% babcia nie będzie mnie kontrolowała więc CCC: a i niedługo noc muzeów się zbliża. Kurcze tyle rzeczy będzie się działo, a kiedy ja będę się uczyć? hmmm trzeba będzie trochę czasu na to wykrzesać. Kolanaaaa awwwwwwww~~~~~~~~~~ Ale wracając do tematu, moje życie idzie jak idzie, a wasze? Coś ciekawego wam się przydarza w codziennym życiu? Może chcecie od czasu do czasu walnąć komentarz, bo tylko po cyferka widzę że ktoś tu wchodzi, ale nikt się nie wypowiada i nie wiem co myśleć, chociaż z wami rozmawiam na ten temat C: No, bo ja tu miałam się uczyć a czytam, gram i piszę, heh. Następnym razem mam nadzieję że coś ciekawego wam tu wstawię C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz