poniedziałek, 16 kwietnia 2012

DAY_48 - Pan nieznajomy (Michał)

Wczoraj oto z Budyniem wybrałyśmy się na Koncert Bartha z Splendoru. Jak się okazało potem grał z Michałem. no ale mniejsza. Wreszcie kupiłam sobie metalowego penisa z napisem Cathedra Bart. C: Ale co tam koncert lepiej w sumie było trochę w trakcie i później bo poznałyśmy Michała XD Ta a potem wycieczka na CPN XD i o 3:30 powrót do domu. Szkoda że nie mogłyśmy zostać dłużej. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś spotkamy Michała co nie wygląda na tyle lat ile ma. A co do reszty mojego ciekawego życia? jeszcze 4 dni i 18. W sumie nie mogę się już doczekać, a z drugiej strony nie chcę. No i mam nadzieję że moja teoria nie sprawdzi się przez te 4 dni i jednak dożyję do 18. A dalej cisza. Jak przed burzą dosłownie. Gdy coś się wydarzy napiszę. PS. Zapomniałam napisać o tych zajebistych kolanach na których siedziałam, więc pisze o nich teraz C: <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz