poniedziałek, 23 grudnia 2013

DAY_232



Święta już jutro. Ciekawa jestem jak to będzie. I tak właściwie powinna się liczyć rodzina i to że się wszyscy zbierają w rodzinnym gronie, a nie to że prezenty i prezenty. W tym roku jakoś tak mnie to nie kręci. Właściwie od kilku lat nawet nie wiem co bym chciała. Dziwny jest dla mnie ten okres teraz. Jakoś nie mogę się odnaleźć. Jakoś całokształt mi nie pasuje teraz. Jest dziwnie po prostu. A wy jak się czujecie? Jakie macie zdanie na temat tegorocznych Świąt?

1 komentarz:

  1. Czy to Twój piesek na zdjęciu? Ma cudowną żądzę mordu w oczach, hahaha, wpasowuje się w tegoroczny świąteczny nastrój!
    Ja czuję się dokładnie tak samo, jak Ty... Takie zagubienie. Gdziekolwiek nie jestem, czuję. że nie powinno mnie tam być, czy to w domu, czy poza nim. Może trochę przesadzam, ale jakoś dziwnie mi, po prostu.
    Mimo wszystko ciesz się tym, co dobrego Cię spotyka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń