wtorek, 29 stycznia 2013

DAY_137

Bosze what a mess. Musze zrobić porządek w roomie, a jeszcze jutro na basen. Troszkę się boję ze względu na wszyscy wiedzą co. Ale skoro na koncertach Greenday Band byłam bez koszulki to w sumie, a co mi tam :3 Dodałam do blooga playera z muzyką. Mam nadzieję, że się wam podoba. Jeśli nie to piszcie jaka muzykę chcielibyście słuchać, czytając mojego blooga. No i zrobiłam postęp bo wracam do starych projektów. Zamierzam je po dokańczać i opublikować. Szczególnie prequel do "Dance it is what I feel". Dalej zajmuje się też projektem: "PROJEKT ZBIOROWY ŻYCIE", tylko ostatnio nie pisałam, bo cóż nie miałam weny ;_;
Ale to wróciła i będzie dobrze. Pozdrawiam wszystkich i chciałam wspomnieć, że będzie mi miło jak na mnie zagłosujecie - czas jest do 31.I.2013 :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz