sobota, 25 sierpnia 2012

DAY_98 - Woody's Allen Night

Heh Wczorajsza noc z Woodym Allenem. Poszłyśmy z Anią na enemef Europa Woodego Allena. Pierwszy film (premiera) to Zakochani w Rzymie. Fajny, ale jednak pozostawił mi jakiś niedosyt co do kilku bohaterów. Następnym filmem było O północy w Paryżu. Ten film widziałam po raz drugi, ale pierwszy na wlk. ekranie. Jednak moim zdaniem żeby zrozumieć ten film, potrzebna jest wiedza na temat artystów lat XX ubiegłego wieku. Trzeci film i chyba najnudniejszy to Wszystko gra (Match Point), na tym to wszyscy zasypiali z Ania włącznie XD Ja ledwo przetrwałam, bo przy końcówce mi się strasznie kleiły oczy. No i ostatni film, moim zdaniem najlepszy z całej stawki czyli Vicky Cristina Barcelona. Obejrzałam go już po raz 3 w kinie i z milion razy w domu, a on za każdym razem mnie wciąga i fascynuje. Połączenie Almodóvara i Allena to naprawdę trafiony pomysł. Niestety Ania zasnęła i na ostatnim filmie, ale przyznam uroczo spała XD. Potem po zakończeniu o 6 rano szukałyśmy sklepu, dzięki bogu fresh był od 6. No i to w sumie cała relacja i pamiętajcie o Nosorożcach If u now what I mean.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz