środa, 14 grudnia 2011

DAY_16 - norma

Znalazłam dzisiaj mój ulubiony teledysk Malice Mizer na pendrivie XD Wrzucam wam. Enjoy it. XD A co poza tym u mnie? To w sumie nie jest źle. Jestem po pierwszym spotkaniu Left Side. Narazie jedna piosenk, pod względem textu gotowa i w sumie na gitarę elektryczną muzyka jest. Gorzej z perkusją , bo mama była chora. (Dziewczyna mojego kolegi, to moja mama, a on jest moim tatą XD) A bas, nie było go nawet wtedy, ale teraz już mamy jedną osobę, musimy poczekać aż się zgodzi. Co jeszcze? hmmmm . . .  A ja wcale się nie emoszę! Miałam po prostu taki moment w swoim życiu XD (do G***, która tak uznała po 2 ostatnich postach.) + Zapraszam wszystkich do słuchania radia Kampus. Świetne, polecam. What else? Dzisiaj wróciłam do starych przebojów muzycznych, zapraszam do przesłuchania listy moich hitów na YT : Lista odtwarzania .





Pozdrawiam wszystkich GHOST_DOG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz