niedziela, 2 marca 2014

DAY_245


Zatem koniec sesji. Chemii ofc nie zaliczyłam, ale obym ta matmę zaliczyła [czekam na wyniki]. A jak wiemy czekanie jest wielce stresujące. Od poniedziałku II semestr i od razu na 8 do 9:30 angol a potem od 11 do 17 laboratoria chemia organiczna, żeby na końcu od 17-19 mieć ćwiczenia w Audytorium :O To będzie masakra jak nic :C. + Przez Ciebie Michał znów wróciłam do Adventure Quest, szkoda tylko, ze moją poprzednią postać szlak trafił i muszę od początku zaczynać :O Pokemony dalej trenuję, a tak poza tym to w sumie nic nowego. A i Ciekawostka, w tym roku miałam całe 2 dni ferii :O

1 komentarz:

  1. Jak to możliwe z tymi feriami? Moja koleżanka na SGGW miała ponad miesiąc wolnego. A może to zależy od wydziału, albo miałaś taką cieżką sesje po prostu?

    OdpowiedzUsuń