czwartek, 4 kwietnia 2013

DAY_154

Kolejny dzień z życia, praca wre bo to już tylko 4 tygodnie do matury, a tak dużo do zrobienia. Mam wrażenie że nie mam na nic czasu, a jeszcze teraz do głowy wpadło mi nowe opowiadanie grrrr..... wolałabym je pisać niż prezentację z polskiego. Btw, powróciłam do słuchania BY-SEXUAL, strasznie fajny stary japoński zespół. Co do reszty mojego życia, zamierzam jak to często piszę zrobić kilka zmian, zawsze mówiłam to ale jakoś nie umiałam, ale teraz, teraz jestem jakoś bardziej na to psychicznie przygotowana, więc najwyższy czas zacząć. Pomału, niewielkimi krokami i wreszcie się uwolnię od tego co mi się w głowę wbiło. Wszyscy macie racje po prostu ja ciut z tym przesadzam, co ma byc to będzie i tego będę się trzymać w tej sprawie C:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz