środa, 10 października 2012

Day_102

kolejny tydzień życia minął. Troche się dzieje ,ale jak mnie znacie jestem zbyt leniwa żeby o tym opowiedzieć. Za to odkopałam gdzieś z zakamarków pamiętnika wiersz. Oto jego pierwsza prezentacja. Specjalnie Dla was.


GWIAZDA PORANNA

Wschodzi i Zachodzi Gwiazda poranna.
Kiedy wzejdzie i zejdzie po raz ostatni?
Bóg wie, chodź nie do końca.

Boli mnie, że uczucia umiem,
wierszem tylko wyrazić.
Bo ludzie się gubią,
a ja nie chcę nikogo urazić.
To smutne, że szukając zrozumienia,
Nie znajduję go. Nigdy. ( Nawet cienia).

Może to prawda? Jestem złym człowiekiem.
Ale przecież gdy próbuję coś zmienić, też źle jest.
Nikt mnie nie rozumie, nikogo nie przekonam.
Moja biedna dusza tylko kona.

Czekam teraz tylko na czas,
Kiedy będę wiedziała,
że mą twarz otula po raz ostatni,
gwiazda poranna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz