niedziela, 23 października 2011

Day_7 - Chatroulette.

Nie rozumiem kompletnie moich rodziców. Najpierw dają mi kary, są źli, zakazują mi gdziekolwiek wychodzić z znajomymi do końca roku, konfiskują lapa i dają bana na komunikowanie się z światem. Po czym następnego dnia nic. Co prawda  nie mogę chodzić na imprezy ale dostałam lapa z powrotem, na kom mogę już normalnie SMS-y wysyłać. Więc o co tym ludziom chodzi? Kompletnie ich nie rozumiem XD Ale dobra ja nie o tym przyszłam tu pisać XD "Dzisiaj zaczyna się reszta naszego życia" (cyt. Clerks 1), tak więc robię i ja i zaczynam swoją dietę XD. Zamierzam zrzucić jak najwięcej. Ale dzisiaj też o tym nie chciałam. Chciałam dzisiaj opowiedzieć, że przypomniały mi się dawne czasy. W pt, nielegalnie spotkałam się z znajomymi z kółka GSBK. Boże, jak oni wyrośli. Tacy duzi. Strasznie się cieszę że się z nimi zobaczyłam, bo brakowało mi ich. Muszę się z nimi częściej spotykać. Coś jeszcze z bieżących spraw? hmmm . . . chyba ni.
No więc przechodząc do właściwego tematu.
Dzisiaj opowiem o mojej byłej przyjaciółce. Lol, wybrałam sobie dość ciężki temat wiem, ale kiedyś trzeba to powiedzieć i z siebie wyrzucić. Musze przyznać ona mnie strasznie ograniczała. Jak jej się coś nie podobało to mnie uderzała, albo mówiła, że jestem strasznie głupia, a że ja jestem mało asertywna i bardzo spokojna to się na to wszystko godziłam. Aż trafiła kosa na kamień, poznałam moją teraźniejszą przyjaciółkę. Ktróa pomogła mi rozwiązać ten problem. Miałam napisać o tym ale już mi się odechciało. Za to z Kolegą którego pozdrawiałam w poprzednim poście Maćkiem XD zaczęliśmy się szukać dzisiaj na Chatroulett. Niestety się ni znaleźliśmy, więc on poszedł spać XD <3. Ja zostałam dalej i trafiłam na jakiegoś Rosjanina. Koleś wydawał się całkiem spoko i nawet po angielsku umiał  mówić XD Gadałam z nim z 1,5 h. Strasznie fajny koleś rysowaliśmy i pisaliśmy. Zaprosiłam go nawet na fejsie lool. Potem jemu padł net i nas rozłączyło. To potem trafiłam na jakąś parę polaków z Woli, ale oni byli jacyś dziwni więc on nich więcej nie mówię. Potem trafiłam na pana z Ukrainy, który grał na gitarze a przed nim siedział kot. Napisałam mu, że ma fajnego kota i tak zaczęła się rozmowa.  Okazało się że jest Ukraińskim naukowcem pracującym w rosyjskim instytucie badań nad astronomią czy jakoś tak i lubi M&A + jest wielkim fanem Death Nota XD Strasznie go polubiłam, ale po rozmowie trwającej około 1h musiał spadać spać bo u niego o 1h później. Ale serio miły facet. A ja z tego wszystkiego chyba zacznę tam częściej wchodzić XD Bo to naprawdę świetny ubaw i można porozwijać zdolności lingwistyczne XD + Prze tego gościa tak trochę polubiłam Rosjan XD Ale Niemców nadal nie cierpię, bo kurcze jak oni mi tam wyskakiwali to ja takie facepalmy robiłam, że o Boże. XD Dobra ja zabieram się za spanie bo jest już 3:30 XD A przede mną jeszcze fizyka popołudniu . Na zakończenie dodam taki o utwór muzyczny:
SOAD _ Chop Suey. BTW moja ulubiona piosenka Ever XD





Pozdrawiam wszystkich XD Ciebie Maciek też XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz