poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Day_2 - Rozmowy o życiu

Ostatnio zrobiłam mały eksperyment. Dodałam na kwejka (chyba wszyscy wiecie co to), swój numer gg i dałam do niego opis: "napisz porozmawiamy o życiu". Napisało do mnie około 10 osób i każde z nich rozmowy o życiu widziało inaczej. Dwie osoby mówiły o religii inni chcieli rozmawiać o problemach inni pogadać o innych rzeczach. A mnie tak naprawdę chodziło o rozmowy o wszystkim co dotyczy życia czyli random-owe tematy życiowe. I w sumie udało się. Poznałam 7 bardzo fajnych osób z czego z 2 mailuję, jedną mam na FB. Reszta gg. Bardzo podobało mi się to doświadczenie, bo poznałam nagle 7 nieznanych mi do tej poru osób i z każdą znalazłam wspólny język. Miło mi też, że znalazłam ludzi z takimi samymi zainteresowaniami, poglądami na kilka spraw też. Po tych rozmowach mam wrażenie, że po ziemi nie stąpają tylko idioci, a wierzcie mi przez dłuższy czas miałam takie przekonanie. Szczególnie po 10 miesiącach z moją klasą. Potem nad ranem dostałam jeszcze kilka wiadomości ale ludzie Ci się nie wysilili i już z nimi nie pisałam.
Czasem warto jest nocną porą przy dużym wietrze
poeksperymentować jak gęste jest powietrze.
Jak nas mijają jego atomy,
i sprawdzić jak inteligencji ludzkie poziomy.
Które w zakamarkach mają,
i informacje utajniają.

1 komentarz:

  1. w większości to są rozmowy na jedną noc,niestety.tak po tej ziemi nie stąpają tylko idioci.. debile też,taki żart ;),ale trzeba szukać tych normalnych i zajebistych dla siebie! :>

    OdpowiedzUsuń