sobota, 28 lutego 2015

DAY_261


Wow, naprawdę dawno nie wrzucałam wpisów, może dlatego że są rzeczy o których nie chciałabym wspominać, a może dlatego że zaginęłam teraz pośród seriali. Albo po prostu, bo stałam się leniwa (bardziej niż normalnie). Sama nie wiem. A niebawem jeszcze bardziej utonę w serialach bo zaczynają się kolejne sezony :3 Mam nadzieje, że nie tęskniliście jakoś super-bardzo. O właśnie kolejne ciekawe info założyłam całkiem niedawno snapchata. Jeśli macie ochotę na wysłanie do mnie snapa, albo chcecie żebym do was je wysyłała, podajcie w komencie wasz nick lub dodajcie mnie do kontaktów. Mój snap: Ikaragua. Mam jeszcze drugiego ale jego wam nie podam ze względu na parę rzeczy. Ofc jeśli mnie dodacie liczcie się z przynajmniej kilkoma snapami dziennie z Lilu :3 Dopsze, na dziś tyle. Ale nie obiecuję, że będę częściej pisać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz